Forum

Create new topic

Клубный Новости, обсуждения

Історія створення міксів

Історія створення міксів
Якщо говорити про створенні мікса, у голові мимоволі виникає асоціація з комп'ютером, адже в наш час важко собі уявити життя без нього. Але історія створення перших нон-стоп (non-stop) програм для дискотеки йде в далекі 70-ті року минулого століття. Революційні в той час відкриття вимагали великої майстерності, таланта й сталевих нервів, тоді як зараз вони не викликають у нас ніякого подиву. Ми просто насолоджуємося плодами чиїхось праць, слухаючи мікси (або мегамікси) і ремікси, навіть не замислюючись про те, як же вони були створені й хто був їхнім творцем. Давайте поринемо в історію й згадаємо тих, хто зробив величезний внесок у розвиток танцювальної музики.Родиною перших міксів, як і стилю диско є США. Творцем першого нон-стоп міксу, а також батьком усієї DJ культури й мікшування програм для нічних дискотек став американець, уродженець Бруклина Френсіс Грассо (Francis Grasso).Френсіс Грассо, по національності італієць, народився 25 березня 1948 року в США, у місті Бруклин. Уперше він став за головний стіл DJ в 1968 на заміну захворілому Террі Ноєлу. У Френсіса добре вийшло, і надалі він почав працювати в клубах Нью-Йорка The Sanctuary і The Heaven, а крім того займався викладанням мистецтва змішування іншим DJ. Незважаючи на все це Френсіса Грассо не можна було назвати щасливим і високооплачуваним диск жокеєм. Так він ніколи й не ставив перед собою таку мету, він просто займався тим, що найбільше любив. 18 Марта 2001 року у віці 53 років пішов з життя велика людина, що відкрила миру нову танцювальну музику.Саме Френсіс Грассо, ведучий у клубах The Sanctuary і The Heaven у Нью-Йорку, був першим диск жокеєм, який прагнув створити музичну програму без перерви ( нон-стоп) для нічних клубів. Він створював плей-аркуші, пісні в яких приблизно відповідали по звучанню і ритму. Крім того він став винахідником пристосування "slip-cuing" – затримки швидкості диска великим пальцем, а також поворотних столів "Thorens", за допомогою яких можна регулювати швидкість звуку. Завдяки ним Френсіс сполучив швидкості (bpm) доріжок, що накладаються, і крім цього він міг збільшувати баси для компенсації втрат, які відбулися на записі, що вповільнюється для змішування. Він міг це робити настільки добре, що був здатний утримувати дві сполучені записи протягом 2 хвилин. На жаль, адміністрація клубів не розглянула геній Френсіса, тому кілька раз у переддень Різдва він виявлявся без роботи. Проте він завжди мав багато учнів і послідовників, хоча ніхто так і зміг досягти такої ж майстерності й так довго втримувати дві сполучені музичні доріжки.Одними з основних послідовників Френсіса Грассо в Нью-Йорку була група діск жокеїв "Disconet", засновником якої був Майк Вілкінсон. Компанія Disconet була відкрита для створення диско-програм і реалізації їх на вінілі 12". Спочатку вона складалася з 3 діск жокеїв Bobby DJ Guttadaro, Tom Savarese, Kevin Guilmet. Том й Кевін на той час вже були жокеями, що відбулися, визнаними кращими у своїй справі того року. Диск жокеї займалися не тільки збором програм, але імпровізували з музикою, змінювали її, поліпшували, намагаючись досягтися більш високого рівня танцювальної музики й танцю в цілому. У планах було робити нові тиражі програм 1000 - 1500 екземплярів щомісяця. Компанія проіснувала з 1977 по 1990 рік.Перший тираж збірників Disconet побачив мир у жовтні 1977 року. Це були ще не мікси, а перероблені пісні – ремікси. Переддень Різдва 1977 був ознаменований виходом чергового збірника Disconet Vol 1, Number 3, в якім з'явилися Medley Hits: THP Orchestra, The Salsoul Orchestra - Christmas Medley 12:08 (128 BPM) і The Salsoul Orchestra - New Year's Medley 6:46 (124 BPM). Через деякий час у березні 1978 виходить ще один збірник Disconet Vol 1, Number 7, на другій стороні 2-й пластинки якого вперше з'являється 20-хвилинний Various Artist - DJ Mix за назвою Automatom1977 - Top Tune Medley. Це був перший мікс на вінілі. Починаючи з 1978 і аж до 1990 року Disconet випускає мікси Top Tune Medley по 15-20 хвилин щороку. У складі групи Disconet працювали дуже багато діск жокеїв, серед яких Kevin Guilmet, Bobby Guttadaro, Hank Morgan, Frank Hullihan, Bobby Viteritti, John Benitez, Jeff Tilton, Valapucci, Chico Super Starr, Raul Rodriquez, John Matarazzo, Ray Martinez, Casey Jones, Frank Corr, Danae Jacovidis, Steve Thompson і інші.Кінець 1970 р для Європи був знаменний початком мікс руху. Одним з перших послідовників Френсіса Грассо в Європі став голландець Ben Liebrand. Він почав осягати мистецтво змішування з 1979 року від Huib Luiten. Із самого початку метою Бена було створення великого мікса - Megamix. В 1983 році на BMC Records виходить один з його перших мегаміксів, який називався Studio 57. Це були збори проектів Bobby Orlando у стилі Hi-nrg. Мікс видавався на 2-х Lp, загальний час звучання становив більш 80 хвилин. Варто помітити, що в проекті Studio 57 починаючи з Vol.3 беруть участь і інші європейські диск жокеїЗ 1983 по 1992 роки Ben Liebrand вів роботу на радіо 538 "Veronica" і змішував щороку 50-60 хвилинні Мегамікси за назвою Grandmix, завдяки яким він одержав всесвітнє визнання. На жаль жоден з річних Grandmixes жодного разу не був виданий на вінілі або CD.Середина 1980 років була ознаменована початком епохи Italo Disco. У цей час змішування Міксів набуває більшу популярність.іикс рух починає активно розвиватися, приєднуючи до себе усе більше й більше диск жокеїв з різних країн миру. Виготовлення міксів походить зі склеювання маленьких шматочків на магнітній стрічці, а потім тільки результат записується на вініл. Хотілося б ще відзначити, що фірми-виготовлювачі вінілових програвачів пішли назустріч діджеям і почали випускати програвачі із плавним регулятором швидкості, що значно полегшує роботу DJs у клубах. Але для створення мегаміксів на радіо й релізів у студіях звукозапису діск жокеями найчастіше використовувалися спеціально пристосовані котушкові магнітофони, завдяки яким можна було не тільки зводити треки в один мікс, але й робити ефективні семпли, після накладаючи їх на запис пісень. Приміром, ефект постійно заїкуватої фрази (повтору) створювався на великому відрізку стрічки, склеєної в кругову, потім цей семпл накладався на запис потрібного треку. Можна було створити семпл, що полягає з партії ударних або інструментального програшу, розрахувати bpm іншого треку, а потім звести їх разом у мікс і в такт записати підходящі ефекти або скретчі. У підсумку виходив дуже ефектний мікс.В 1980 роках минулого століття випущені прекрасні серійні випуски, які принесли не тільки задоволення слухачам, але й всесвітню популярність своїм творцям. От деякі з них:
Mario Aldini - Italo Boot Mixes, Lex Van Coeverden - Italo Beat Mixes, Peter Slaghuis - Discobreaks,Іспанці: Javier Ussia & Mike Platinas - Max Mix 1, Max Mix 2, Mas Mix Que Nunca, Toni Peret & Jose M. Castells починаючи 3-го всі наступні випуски MAX MIX. Raul Orellana - Bolero Mixes 1-5.Іспанці дуже добре застосували техніку змішування, максимально використовуючи ефекти, затримки й скретчі. Враховуючи всі тонкощі змішування, можна тільки представити, яка гігантська праця була вкладена в ці мегамікси. Але результати не змусили себе чекати: пластинки розходилися дуже швидко величезними тиражами й знову перевидавалися.От приклад: Max Mixes 1-12 (користуються популярністю й у наші дні) видавалися в декількох версіях на вінілі й CD.Із закінченням 1980 р приходить і кінець епохи диско, її змінили нові стилі - House, Eurodance. Але змішування міксів дотепер є актуальним і популярним, а техніка змішування треків Френсіса Грассо при сполученні bpm як і колись використовується діджеями всього світу.

Answers (3)

To send a comment, login with your account or create a new

Andersen Pop artists

Блин смотря что понимать под диджеингом . Перевернуть пластинку в 30-40х ? Успеть поменять за кротчайший срок в 50х ? Заставить песни играть без перехода с темы на тему в 60х? Скречить и полноценно сводить в 70х ? Или все же "трахать" треки беспрерывными переходами и заикалками в 80х ? Или "насиловать " сдюхи в 90 х сливая все в один бесконечный лонгплей ? Может эффектами "мучать" семплы до неузноваемости с применением кучи "моргающих кнопочек " в 2000х ? А что дальше ....

Answer
Andersen Pop artists

Блин смотря что понимать под диджеингом . Перевернуть пластинку в 30-40х ? Успеть поменять за кротчайший срок в 50х ? Заставить песни играть без перехода с темы на тему в 60х? Скречить и полноценно сводить в 70х ? Или все же "трахать" треки беспрерывными переходами и заикалками в 80х ? Или "насиловать " сдюхи в 90 х сливая все в один бесконечный лонгплей ? Может эффектами "мучать" семплы до неузноваемости с применением кучи "моргающих кнопочек " в 2000х ? А что дальше ....

Answer